اخبار

استایل غیر سینمایی «مهیار راحت طلب» بازیگر نوجوان دهه هشتادی – ایران فور فان

  • استایل غیر سینمایی «مهیار راحت طلب» بازیگر نوجوان دهه هشتادی – ایران فور فان

    مهیار راحت طلب هنرپیشه نوجوان ایرانی است که در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ایفای نقش کرد. این بازیگر نوجوان در فیلم گردنگیر نیز بازی کرده است. امروز در ایران فور فان می خواهیم ویدئویی از مهیار راحت طلب بازیگر را برای شما قرار دهیم که استایل جدید دارد

    استایل مهیار راحت طلب بازیگر

    استایل غیر سینمایی «مهیار راحت طلب» بازیگر نوجوان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

    ویدئویی از بازیگر مغزهای کوچک زنگ زده

    درباره فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

    «مغزهای کوچک زنگ زده» مورد عجیبی در سینمای ایران است. با توجه به کارنامه کاری سیدی، تمام حدسی که از مغزهای کوچک زنگ زده داشتیم این بود که فیلم قرار است پرداختی خوش‌ساخت ولی هیجان‌زده از یکی از فیلم‌های خارجی محبوب کارگردانش باشد.

    مهیار راحت طلب بازیگرمغزهای کوچک زنگ زده

    چیزی که الزاما بد یا بی‌سلیقگی نیست فقط در بدنه سینمای ایران حل خواهد شد، به یاد کسی نخواهد ماند و مثل اکثر فیلم‌های سینمای ایران، ۱۰ سال دیگر کسی از آن یادی نخواهد کرد. اصلا اینکه فیلم‌های قبلی سیدی، با وجود پرداخت بصری و طراحی میزانسن خارج از چارچوب سینمای نحیف ما، با حجم زیادی از استقبال منتقدان و جوایز داخلی مواجه می‌شوند، بیش از هر چیزی نشان‌دهنده فقر این سینماست. ولی بحث مغزهای کوچک زنگ زده است؛ یک سورپرایز بزرگ، هیجان‌انگیزترین فیلم این سال‌های سینمای لاغر ما.

    مهیار راحت طلب بازیگرفیلم مغزهای کوچک زنگ زده

    مغزهای کوچک زنگ زده داستان خانواده‌ای است در یکی از فقیرترین محله‌های شهر،
    که در کار تولید و فروش مواد مخدر هستند. قصه ما درباره شاهین،
    پسر وسط خانواده است که آرزوهای خودش را دارد و تمام تلاشش را می‌کند تا در امپراتوری برادرش در این منطقه بی‌قانون، جایگاه باارزشی پیدا کند، تا اینکه فیلمی از خواهر خانواده بین پسرها دست‌به‌دست می‌شود؛ فیلمی که غیرت پسرها را به جوش می‌آورد و جنگی ناخواسته را آغاز می‌کند…

    قصه شکسپیری مغزهای کوچک زنگ زده، شاید ما را یاد خیلی چیزها بیندازد: پدرخوانده، شاه لیر و حتی شهر خدا؛ ولی مهم‌تر از همه مسئله اینجاست که فیلم شاید تا حدی از هر کدام بخش‌هایی گرفته باشد، ولی این‌ها هیچ‌کدام همه فیلم نیستند. دعواهای مفصل جشنواره سر اینکه فیلم کپی‌ای از «شهر خدا» است یا نه آن‌قدر بچگانه است که اصلا ارزش پرداخته شدن هم ندارند.

    اینستاگرام و فیلیمو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    دکمه بازگشت به بالا