اخبار

برخورد عجیب یک مامور یگان ویژه با دخترانی کشف حجاب کرده – ایران فور فان

  • برخورد عجیب یک مامور یگان ویژه با دخترانی کشف حجاب کرده – ایران فور فان

    دختران ایرانی که این روزها بیش از همه معترضین مورد توجه قرار گرفته اند از سمت نیروهای یگان ویژه مورد ارشاد قرار می گیرند تا از رفتار های هنجار شکنانه دست بردارند. برخورد عجیب یک مامور یگان ویژه با دخترانی کشف حجاب کرده نوجوان را در ایران فور فان ببینید.

    مامور یگان ویژه

    یکی از ماموران یگان ویژه در جریان اغتشاشات با صحبت کردن با دخترانی که کشف حجاب کردند و اغلب هم ۱۲ ساله هستند آنها را متقاعد می کند که نباید ابزار دست برخی از افراد شوند. یکی از مأموران یگان ویژه در جریان اغتشاشات با صحبت کردن با دخترانی که کشف حجاب کردند و اغلب هم ۱۲ ساله هستند آنها را متقاعد می‌کند که نباید ابزار دست برخی از افراد شوند و اجازه ندهند که دیگران از آنها بازیچه بسازند.

    برخورد عجیب یک مامور یگان ویژه با دخترانی کشف حجاب کردهبرخورد عجیب یک مامور یگان ویژه با دخترانی کشف حجاب کرده

    در فیلم زیر می‌توانید صحبت‌های کامل این مأمور را که به جای دستگیری این دختران آنها را با صحبت کردن متقاعد می‌کند تا مقنعه هایشان را بپوشند را ببیند.

    صحبت‌های جالب مامور یگان ویژه با دخترانی که کشف حجاب کردند

    این مأمور یگان ویژه ضمن صحبت با این دختران به آنها یادآور می‌شوند که پلیس آمریکا چگونه با معترضان برخورد می‌کند و در صورتی که پلیس احساس خطر کند به این افراد اجازه توضیح دادن نمی‌دهد و به آنها شلیک می‌کند.

    مامور یگان ویژهماموران یگان ویژه

    مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در مورد فیلم منتشر شده از دستگیری یک خانم توسط مأموران یگان ویژه اعلام کرد: دستور ویژه‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی فرماندهان پلیس صادر شده است.

    مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهرانفرماندهی انتظامی تهران

    مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به کلیپ منتشر شده در شبکه‌های معاند پیرامون عملکرد مأموران پلیس در دستگیری خانمی که از محرکان اغتشاشات در میدان آرژانتین بوده است، اعلام کرد: با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای و تلاش و دروغ‌پردازی‌های شبکه‌های معاند دستور ویژه ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع از سوی سلسله مراتب فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صادر شده است.

    این مرکز ضمن اعلام اینکه در فیلم منتشر شده معاندین که با استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و سیاه‌نمایی قصد تشویش اذهان عمومی و برانگیختن احساسات شهروندان داشته‌اند، تأکید کرد: پلیس ضمن اقدام در خصوص تأمین امنیت شهروندان خود را مکلف به پاسخگویی می‌داند و رفتارهای خارج از ضوابط و مقررات را به هیچ وجه تأیید نمی‌کند و در صورت وقوع هرگونه تخلف برابر قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.

    مهر ـ عرشه انلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    دکمه بازگشت به بالا