اخبار

تیپ عجیب و متفاوت فرشته حسینی بعد از مدتها دوری از سینما – ایران فور فان

  • تیپ عجیب و متفاوت فرشته حسینی بعد از مدتها دوری از سینما – ایران فور فان

    فرشته حسینی بازیگر جوان ایرانی است که با ازدواج با نوید محمدزاده معروف تر شد. این بازیگر ایرانی افغانی در سریال قورباغه با همسرش همبازی بود. در ادامه در ایران فور فان می خواهیم عکسی از تیپ عجیب فرشته حسینی را برای شما قرار دهیم که به تازگی منتشر شده است

    تیپ عجیب فرشته حسینی بازیگر

    فرشته حسینی با استایلی متفاوت

    تیپ عجیب فرشته حسینیتیپ عجیب فرشته حسینی بازیگر

    واکنش طراحان به لباس های عجیب و غریب بازیگران

    چندی پیش در مطلبی به بهانه لباس‌های بازیگران ایرانی در فستیوال‌های خارجی نوشتیم که «رد کارپت یا همان فرش قرمز خودمان دنیای عجیب، جالب و پرحاشیه‌ای است. دنیایی که باعث می‌شود هنرمند در یک آن، بیش از تمام تلاش‌هایی که در زمان ایفای نقش کرده، در چهارگوشه دنیا دیده شود. کافی است دو قدم روی این فرش جذاب راه بروی. ناگهان می‌بینی که در سراسر دنیا درباره لباس و ظاهرت صحبت می‌شود. این خاصیت فرش قرمز است؛ دنیای رد کارپت»…

    تیپ عجیب فرشته حسینیتیپ عجیب بازیگران

    طلیعه ایمانی؛ طراح لباس که تاکنون چندبار لباس‌های بحث‌انگیزی برای نوید محمدزاده طراحی کرده، شخصیت یک بازیگر را عامل مهمی در طراحی لباس‌هایش می‌داند: «همین که می‌بینیم محمدزاده با هر طراحی که کار می‌کند، لباس‌های متفاوتی می‌پوشد، نشان از این دارد که او از طراح چنین چیزی را طلب می‌کند و این به خود او برمی‌گردد و نه طراحانی که با او کار می‌کنند. او از این‌که سراغ طرح‌های جسورانه برود یا مورد نقد قرار بگیرد، هیچ ابایی ندارد».

    این طراح درباره منابع الهام طراحی‌هایش می‌گوید: «طرح‌ها را بیشتر براساس شخصیت آن آدم، انتخاب می‌کنم. البته خیلی‌ها گفته‌اند که برای مراسمی چون جشنواره و… بهترین لباس کت‌وشلوار است، اما من دوست دارم کاری کنم کت‌وشلوار تعریف دیگری پیدا کند».

    استایل متفاوت بازیگراناستایل متفاوت بازیگران

    مریم بهرمان طراح دیگری می‌گوید که «متفاوت و خاص‌بودن خیلی خوب است اما بعضی‌ها، خاص‌بودن را با عجیب‌وغریب‌بودن اشتباه گرفته‌اند. این را در سبک بعضی از بازیگرانی که حتی سیمرغ گرفته‌اند، هم می‌بینیم که مناسب جشنواره نیست و بیشتر به درد کافه‌رفتن می‌خورد». بهرمانی می‌گوید که لازم نیست همه کت‌وشلوار دامادی بپوشند، اما باید لباس رسمی و متفاوتی بپوشند که در شأن یک بازیگر باشد».

    اینستاگرام و صدای ایران

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    دکمه بازگشت به بالا