اخبار

نصرت فرشید مادر مهدی طارمی در راهپیمایی اربعین – ایران فور فان

  • نصرت فرشید مادر مهدی طارمی در راهپیمایی اربعین – ایران فور فان

    با سالی که گذشت می توان ادعا کرد پر افتخار ترین بازیکن لژیونر ایرانی مهدی طارمی بوده است او فصلی رویایی در پورتو داشت و توانست نظر منتقدین را به خود جلب کند. او در خانواده ای مذهبی در بوشهر دیده به جهان گشود.  مادر مهدی طارمی در راهپیمایی اربعین را در ایران فور فان ببینید.

    مادر مهدی طارمی

    پدر مهدی طارمی که به نوعی پرورش‌دهنده اصلی مهدی محسوب می‌شود و استعداد ناب فوتبالی او را به نوعی شناسایی کرد و حق مهمی بر گردن مهدی به لحاظ فوتبالی دارد از این موضوع خیلی خوشحال است اما از انعکاس خبری بعضی از سایت‌های خبری که خبر عقد مهدی را خیلی در بوق و کرنا کرده و اخبار غیرواقعی در رابطه با مراسم عقد پسرش نوشته‌اند دل پردردی دارد و به ایران ورزشی می‌گوید که واقعاً توقع نداشته که یک مراسم ساده را به شکلی منعکس سازند که به هیچ وجه صحت نداشته و دلخوری خودش را به‌شدت از این مسأله به خبرنگار ایران ورزشی اطلاع می‌دهد و بر این نکته صحه می‌گذارد که عقد مهدی با حضور ۱۰-۱۵ نفر برگزار شد و همسر مهدی را که به عقد مهدی در آمده خوزستانی می‌داند.

    مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

    نصرت فرشید مادر مهدی طارمی در راهپیمایی اربعینخانواده مهدی طارمی

    مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل از لیگ برتر پرتغال به همراه پورتو آماری خیرکننده از خود به جای گذاشته است.

    طارمی تا اینجای فصل در ۲۸ بازی در لیگ پرتغال برای پورتو ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده است. این آمار خارق العاده ستاره ایرانی باعث شده تا او در میان بهترین مهاجم این فصل لیگ های معتبر دنیا قرار بگیرد.

    سایت «Matchday۳۶۵» با ارائه آماری به معرفی ماشین گلزنی های این فصل ۷ لیگ معتبر فوتبال جهان پرداخت است.

    نصرت فرشید مادر مهدی طارمی در راهپیمایی اربعینمهدی طارمی

    مهدی طارمی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۶ عضو باشگاه الغرافه قطر شد.

    مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸به باشگاه فوتبال ریو آوه پرتغال پیوست. طارمی توانست در دومین بازی برای این تیم و در اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت، هت‌تریک کند. او در بازی بعدی نیز توانست با درخشش خود دو پنالتی را برای ریو آوه کسب کند. او در این بازی‌ها عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد و همچنین نمرات ۱۰ از ۱۰ و ۸٫۱ از ۱۰ را از نگاه هواسکورد گرفت.

    او علاوه بر انعطاف بدنی و سرعت بالا، دارای توانایی در کسب پنالتی‌های متعدد از حریف است. در پرتغال نیز این توانایی او مورد توجه قرار گرفته و به «پنالتی‌گیر» معروف شده‌است.

    در انتهای فصل نیز طارمی با به ثمر رساندن ۱۸ گل مشترکاً به همراه کارلوس وینیسیوس و پیزی به آقای گلی لیگ برتر پرتغال رسید.

    اینستاگرام ـ ایسنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    دکمه بازگشت به بالا